متن انگلیسی به فارسی مدیریت رسانه

متن انگلیسی به فارسی مدیریت رسانه

 

This article focuses on the complexities of managing multi-platform strategies in the complex and highly dynamic environments of contemporary media markets. Based on a comparative case study of two Nordic media organizations, the article identifies and articulates two sets of practices through which strategy is managed in the continuously changing print and online environments. While the practices that guide strategy development of print publishing tend to be content driven, brand constrained, commercially steered, and top-down monitored, strategizing for online platforms tends to be more technology driven, brand inspired, interactive, and entrepreneurial. For multi-platform media organizations this type of situation is challenging because the incremental and radical innovations that they pursue are platform specific, instead of aiming at exploitation and exploration on both platforms. To succeed in the market, the article argues, multi-platform media organizations need to develop strategies and organizational practices that allow them to be truly ambidextrous to pursue both incremental and radical change on all platforms.

 

 

توجه این مقاله بر پیچیدگی های مدیریت استراتژیک صفحات نمایش(multi-platform) در محیط های پیچیده و بسیار پویا در بازارهای رسانه ای عصر حاضر می باشد. این مقاله با مطالعه ی مقایسه ای که در مورد دو سازمان رسانه ای واقع در شمال اروپا انجام می دهد، استراتژی های بکاررفته در مدیریت تغییرات دایمی صفحات نمایشی چاپی و آنلاین مشخص می کند. این در حالیست که روشهای بهبود استراتژیهای مورد استفاده در انتشار چاپی اغلب یا محتوا محورند، در انحصار برند تجاری خاصی قرار دارند، به عنوان آگهی بازرگانی استفاده می شوند، و یا تمام صفحه می باشند، حال آنکه استراتژی هایی که در صفحات نمایش آنلاین کاربرد دارند بیشتر تکنولوژی  محورند، از برند ها استفاده می کنند، با مخاطبان خود در تعاملند، و یا اشتغال ایجاد می کنند. سازمان های رسانه های صفحات نمایش با این چالش روبه رو هستند که نوآوری های به سرعت در حال پیشرفتند و نوآوری های اساسی هر دو در صفحات نمایش بکار می روند، که در مورد استفاده و پژوهش هر دو نوع صفحه می باشند. بر اساس استدلال این مقاله، شرکت های رسانه ای برای موفقیت در بازار کار باید عملکرد خود را بهبود بخشند و به طور سازمان یافته تری عمل کنند تا هم از تغییرات سریع و هم اساسی در مورد تمامی صفحات نمایش استفاده کنند.

 

 

تماس باما

آدرس : تهران - جنت آباد جنوبی - خیابان پنجم – پلاک47

 شماره تلفن : 02144648626

 شماره تلفن : 02144648681

شماره همراه : 09129227837

تماس با وایبر هم مقدرو می باشد.

پست الکترونیک : Daneshjoonline1@Gmail.com

/ 0 نظر / 8 بازدید