ترجمه آنلاین متون انگلیسی بازرگانی

ترجمه آنلاین متون انگلیسی بازرگانی

 

Purpose – The community pharmacy industry is an increasingly competitive sector, where independent pharmacies must compete with national and multinational chains for market share. Each pharmacy seeks to differentiate and earn customer trust. The purpose of this paper is to seek to better understand the effectiveness of differentiating via developing a unique corporate brand personality in the pursuit of customer trust. Design/methodology/approach – A survey was conducted in a small city in Western Canada. Patients who have recently filled a prescription were asked to assess their perceptions about the brand personality of the pharmacy they last visited, and evaluate how much they trust the pharmacy. Data were analyzed using SPSS and structural equation modeling (SEM).

Findings – The results indicated that significant brand personality differences exist among various types of pharmacies. Customers rated independent pharmacies slightly more trustworthy than multinational mass merchandise and national chain pharmacies. SEM analysis revealed that sincerity and competence have the most significant impact on building customer trust.

Originality/value – The findings suggest that independent pharmacies may be able to differentiate themselves by developing a brand personality that is competent and sincere, whereby they earn the trust from their customers. The authors’ findings also suggest that a sophisticated appearance might be an expensive option that does not provide satisfactory return on the investment. Keywords Canada, Community pharmacy, Brand personality, Customer trust, Differentiation, Competitive advantage, Structural equation models

 

 

هدف- صنعت داروخانه عمومی، بخشی بسیار رقابتی است که داروخانه های مستقل باید برای سهم بازار  با زنجیره های ملی و چندملیتی رقابت کنند. هر داروخانه ای به دنبال متفاوت بودن و جلب اعتماد مشتری است. هدف این مقاله شناخت بهتر اثربخشی این تفاوت از طریق ایجاد یک شخصیت منحصر به فرد برای برند شرکت در جلب اعتماد مشتری است.

طرح/روش شناسی/رویکرد- در شهری کوچک در غرب کانادا تحقیق صورت گرفت. از بیمارانی که به تازگی نسخه دریافت کرده بودند درخواست شد نظرشان را درباره شخصیت برند آخرین داروخانه ای که مراجعه کردند را بگویند، و بررسی کنند چقدر به آن داروخانه اعتماد دارند. داده های بدست آمده با استفاده از SPSS و مدل معادلات ساختاری (SEM) آنالیز شدند.

یافته ها- نتایج نشان دادند که تفاوت قابل ملاحظه ای در شخصیت برند میان داروخانه های مختلف وجود دارد. مشتریان داروخانه های مستقل را کمی بیشتر از تجارت انبوه چندملیتی و داروخانه های زنجیره ای ملی قابل اعتماد ارزیابی کردند. آنالیز SEM نشان داد که رفتار صادق و  صلاحیت، مهمترین تأثیر را در جلب اعتماد مشتری داشته است.

اصالت/ارزش- نتایج بیان می کند که داروخانه های مستقل ممکن است خودشان را با ایجاد شخصیت برند صادق و باصلاحیت متمایز کنند، که به موجب آن اعتماد مشتریانشان را بدست می آورند. یافته های نویسندگان نیز نشان می دهد که ظاهری پیچیده می تواند گزینه ای گران باشد که نتیجه رضایت بخشی به دنبال ندارد.

 

تماس باما

 

آدرس : تهران - جنت آباد جنوبی - خیابان پنجم - پلاک 47

شماره تلفن : 02144648626

شماره تلفن : 02144648681

شماره همراه : 09129227837

تماس با وایبر هم مقدرو می باشد

پست الکترونیک :  Daneshjoonline1@Gmail.com

/ 1 نظر / 8 بازدید
آرزو

سلام خوبيد ؟ دو تا مطلب اولتونو خوندم خيلي عالي بود خواستم ازتون تشکر کنم و همينطور ازتون دعوت کنم به سايت منم سر بزنيد و در صورتي که مايل بوديد يک وبلاگ خوب هم در سايت ما بسازيد شما فرد توانايي هستيد باعث افتخار مون هست به جمع کاربران سيستم وبلاگدهي ما بپيونديد ، www.sitearia.ir