ترجمه آنلاین متون انگلیسی متون محیط زیست - هتلداری سبز

ترجمه آنلاین متون انگلیسی متون محیط زیست - هتلداری سبز

 

Over the last few decades, concerns related to the environment have progressively escalated (Kalafatis, Pollard, East, & Tsogas, 1999; Laroche, Bergeron, & Barbaro-Forleo, 2001). In the increasingly environmentally conscious marketplace, consumers have realized the impact of their purchasing behaviors, which are strongly associated with environmental problems (Laroche et al.,2001). Increasing numbers of customers who consider various environmental issues are starting to seek and buy eco-friendly products over alternatives, sometimes even paying more for such products (Laroche et al.,2001). Consistent with this phenomenon, in the lodging industry, customers’ demands for green establishments have been gradually increasing. Many lodging customers, being aware of the environmental damages (e.g., emissions released into the air, water, and soil) and the wasting/harming of environmental resources caused by hotels (e.g., excessive consumption of non-durable goods, energy, and water), now look for hotels that follow eco-friendly practices (APAT, 2002; Manaktola & Jauhari, 2007). As such, marketers in various types of lodging operations have become increasingly proactive in following green practices and developing environmental programs/initiatives (Brown, 1996; Chan & Wong, 2006).

 

 

طی چند دهه اخیر، نگرانی های مرتبط با محیط زیست به تدریج فزونی یافته است (کالافاتیس، پولارد، ایست و سوگاس، 1999؛ لاروشه، برگرون و باربارو-فورلئو، 2001).  در یک بازار به طور فزاینده آگاه به محیط زیست، مشتری ها تاثیر رفتارهای خریدارانه خود را، که به شدت با مشکلات زیست محیطی همراه است، متوجه شده اند (لاروشه و همکاران، 2001). تعداد رو به افزایش مشتری هایی که مسائل زیست محیطی مختلفی را در نظر می گیرند، در حال شروع به جستجو و خرید محصولات سازگار با محیط زیست در برابر جایگزین‌های دیگر هستند، به طوری که گاهی حتی مبلغ بیشتری برای این گونه محصولات خرج می‌کنند (لاروشه و همکاران، 2001). همگام با این پدیده، در صنعت مسکن، تقاضاهای مشتریان برای مؤسسات سبز به تدریج افزایش یافته است. بسیاری از مشتریان مسکن، با آگاهی از آسیب های زیست محیطی (به عنوان مثال آلودگی­های منتشر شده در هوا، آب و خاک) و هدر رفت منابع زیست محیطی یا آسیب ایجاد شده توسط هتل­ها (به عنوان مثال مصرف بیش از حد کالاهای ناماندگار، انرژی و آب)، اکنون به دنبال هتل­هایی می‌گردند که شیوه‌های دوستدار محیط زیست را دنبال می‌کنند (ای پی ای تی، 2002؛ ماناکتولا و جوهری 2007). به این ترتیب، بازاریابان در انواع مختلف عملیات‌های اسکان به طور فزاینده‌ای در دنبال کردن شیوه های سبز و توسعه طرح‎ها و برنامه‌های زیست محیطی فعال تبدیل شده‌اند (براون، 1996؛ چان و وونگ، 2006).

 

تماس باما

آدرس : تهران - جنت آباد جنوبی - خیابان پنجم - پلاک 47
شماره تلفن : 02144648626
شماره تلفن : 02144648681
شماره همراه : 09129227837
تماس با وایبر هم مقدرو می باشد
پست الکترونیک :  Daneshjoonline1@Gmail.com

 

/ 0 نظر / 10 بازدید